Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

pondělí 30. dubna 2012

Bath and Bristol

Krásný večer,

víkendové výletování už bohužel skončilo a já už se moc a moc těším na to až Vám ukáži některé fotky z úžasného Bath a Bristolu, kde jsme s pár kamarády strávili jeden celý víkend. Tato dvě krásná města se nachází na jihozápadě Anglie asi 160 km od Londýna. My jsme vyráželi z Cambridge  a cesta do Bristolu nám trvala přibližně 4 hodiny autem. Ubytování jsme si našli přes super couchsurfing, který maximálně doporučuji úplně každému, kdo rád cestuje, poznává nové lidi a jejich příbytky. My jsme si našli 2 bezva couchsurfery z Bath, kde jsme u nich doma přespali 2 noci a musím říct, že jako hostitelé byli opravdu úžasní!! Za ubytování jsme nic neplatili, ale samozřejmě jsem jim přinesli něco na uvítanou (punč s ovocem) a nějaké jídlo.

Co dodat?! Bath je proslulé lázněmi, které byly vybudované za doby vlády Římanů a určitě stojí za to  je navštívit. Bath celkově vypadá jako nějaké řecké nebo italské městečko s anglickými parky a spoustou úzkých uliček. Bristol bych spíše přirovnala k univerzitnímu městu, kde to ale ve večerních hodinách opravdu žije. Doufám, že si fotky užijete a dejte mi vědět, jak se Vám líbí.















2 komentáře:

  1. tolik nádherných fotek :)
    v Anglii jsem nikdy nebyla.. a na lázně v Bathu bych si hoodně rychle zvykla! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To každopádně !! ale já mám nejradši Brighton, mohla bych na něj udělat takový menší foto článek :)

      Vymazat