Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

sobota 24. listopadu 2012

Henna barvení II.

Krásný večer všem!!



a je tu další článek na téma ,, Henna – přírodní barvení vlasů“. Už jsem se na ty své nazelenalé vlasy nemohla dále dívat a tak jsem si opět v DM drogérii zakoupila Hennu a vlasy si nabarvila. Dnes bych Vám jen chtěla ukázat, jak barva vypadá a poradit, jak ji na vlasy nanášet. Fotky před a po jsem dávat nebudu, protože musím bohužel říci, že se mi v tomto případě vlasy vůbec neobarvily. 


K barvení jsem použila Hennu v odstínu Bordó. Moje kadeřnice mi poradila, že když si vlasy obarvím červenou barvou, tak by mi ty zelené odstíny měly vymizet. Vyzkoušela jsem to teda, ale bohužel se vůbec nic nezměnilo a tak mi nezbývá nic jiného než si vlasy obarvit nějakou ne-přírodní barvou.





Postup: 

Předtím než jsem se vším začala jsem si pečlivě přečetla přiložený návod a připravila si všechny potřebné pomůcky k barvení. Do malé mističky jsem si vysypala obsah sáčku a smíchala s horkou vodou. Z prášku a vody mi vznikla taková kašička, kterou jsem pak hned nanášela na suché vlasy.



Barvu jsem na vlasech nechala působit asi 1 hodinu a pak důkladně smyla vodou. Vlasy mi po umytí krásně voněly, ale barva se mi nijak nezměnila. Asi se opět vrátím k Henně od Lush! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat