Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

pondělí 19. listopadu 2012

Permanentní prodloužení řas

Hezký večer přeji,

ráda bych se s Vámi podělila o svojí první zkušenost s permanentním prodloužením řas, protože z nich mám strašně moc velkou radost. Před chvilkou jsem se vrátila domů od své kamarádky, která řasy prodlužuje a jediné co od té doby ustavičně dělám je to, že se jen a jen dívám do zrcadla na své nové řasy :).

Tato metoda prodloužení řas teď frčí úplně všude, řasy můžete mít krásně dlouhé a husté, barevné nebo i s nějakým kamínkem. Já jsem pro začátek zkusila obyčejné černé, a i když mám sama o sobě řasy dost dlouhé a kvalitní, tak jsem se nenechala dlouho přemlouvat a zkusila je také.

Už se těším, až se ráno vzbudím a nebudu si muset zdlouhavě nanášet řasenku. :-)




O metodě:

Nejdříve bych chtěla podotknout, že každá kosmetička, vizážistka či stylistka by Vám samozřejmě měla nejlépe poradit, vyzkoušet všechny možné varianty řas a zhodnotit stav vašich stávajících řas. V úvahu se bere kvalita řas, délka, tvar oka a také barva řas.

Jde vlastně jen o to, že se na vaše jednotlivé řasy speciálním lepidlem lepí řasa umělá, jinak řečeno ,,řasa na řasu". Před tím než si řasy necháte nalepit, tak si je pořádně odličte, ale pozor na to, abyste je pak neměly mastné, jinak hrozí, že se řasy mohou později rychle odlepit. Pak už si jen lehnete a cca 1,5 až 2 hodinky musíte vydržet neotvírat oči.

Výběr řas:

Moje kosmetička má 2 druhy řas a to Blink a Emporio. Existují i známé Diamond Lashes a další. Vybrat si můžete různé délky, zatočení, síly a barvy řas. Já jsem si vybrala řasy černé od značky Blink a jsou to jedenáctky. Jak už jsem jednou psala, tak mám své řasy dost dlouhé, takže tato délka na mě není až tak velkou změnou, ale i tak jsem s nimi spokojená a opravdu nemusím vůbec používat řasenku. Řasy mám hustší a výraznější a vůbec je na oku necítím a co víc, vše proběhlo bezbolestně.


Nakonec jen doplním, že jsem zatím s řasami spokojená a budu Vás průběžně informovat, jak třeba řasy vypadají po 2. týdnu nošení a po další aplikaci. Příště si nechám nalepit řasy delší a také přemýšlím o nějakém kamínku nebo stříbrných konečcích.

Jestli i Vy s nimi máte nějaké zkušenosti, tak budu moc ráda, když mi napíšete nějaký komentář.

Přeji krásný čtvrtek!


Žádné komentáře:

Okomentovat