Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

pondělí 19. listopadu 2012

Repete aneb můj víkend a recenze na lak na nehty.

Krásný den všem!

víkend už je zase za námi a já nevím jak Vy, ale já jsem si ho skvěle užila. V pátek jsem si udělala radost a vyrazila na odpolední nákupy. Jsem strašně ráda, že jsem si konečně koupila ochranné pouzdro na telefon, které už dlouho nutně potřebuji, jelikož si telefon vždycky hodím někam do kabelky a pak bůh ví co se tam s ním děje a o co se otírá, jako posledně o klíče a pak vypadá dost nehezky. Proto jsem neváhala, když jsem na stojanu s pouzdry zahlédla krásný růžový koženkový kryt a koupila si ho. Mobil do něj lehce zandám i vyndám pomocí malé stužky, která je tam vložená a navíc je kryt opravdu jednoduchý a mně osobně se moc líbí.  

V sobotu jsem se poprvé zúčastnila tříhodinového Zumba marathonu, který byl ve stylu Halloweenu a i když jsem se převlékla za uklizečku a moje sestřenice za školačku, které mají k Halloweenu opravdu daleko, tak jsme mezi holky stejně skvěle zapadly.V neděli jsem pak byla v kině na kresleném filmu Hotel Transylvánie v 3D a musím říct, že to byla opravdu švanda. Po dlouhé době jsem se opravdu skvěle bavila!




Dnes bych Vám chtěla ukázat jeden z mých nově pořízených laků na nehty, který momentálně maximálně zbožňuju!!! Ta barva je opravdu úžasná. Je to lak od Miss Sporty. Barva je to taková tmavě vínová a musím přiznat, že se na nehty dívám snad každou minutu J. Lak je sám o sobě dost hutný, takže bohatě stačí jeden nátěr. Já jsem nanesla nátěry dva, lak mám na nehtech už třetí den a pořád krásně drží. Jediné co mi na laku vadí, je štěteček, který je na mě příliš velký a kolikrát jsem přetáhla. Doufám, že se lak bude líbit i Vám, tak jako mě.

PS. omlouvám se za ne zrovna skvěle nalakované nehty, ale jelikož jsem je lakovala v sobotu
       v deset večer, při umělém osvětlení a strašném spěchu, tak můžete uznat, že ani lépe
       vypadat nemohou. J   



Žádné komentáře:

Okomentovat