Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

pondělí 12. listopadu 2012

Vánoční a podzimní dekorace - Winter decoration

Zima už nám klepe na dveře, počasí se každým dnem mění rychleji a rychleji a to je právě ten správný okamžik na zkrášlení našich domovů! Každý z nás už určitě někdy viděl různé druhy vánočních či mikulášských dekorací v obchodech či květinářstvích, ale proč si takovou krásu nevytvořit doma v pohodě, a co víc, podle své vlastní fantazie?

Já se osobně při vytváření těchto dekorací skvěle odreaguji, většinou používám svoji vlastní fantazii, i když se občas stane, že se na nějaké ty inspirativní fotky podívám na internetu nebo v nějakém časopisu, ale spíše se řídím svým momentálním pocitem a používám barvy, které se mi v tu danou chvíli nejvíce líbí.

Potřebné pomůcky, které budete potřebovat většinou seženete v nějakém zahradnictví, květinářství, obchodech s dekoracemi (např. Nanu Nana), kde toho mají opravdu spoustu.   
Některé věci si také můžete nasbírat venku, jako třeba různé druhy listí, vlašské ořechy, kaštany, kukuřici, slunečnicová semínka, šípek atd. Také se dají vyrobit různé křížaly, pomerančová nebo banánová kolečka, použít se dá i hřebíček, celá skořice, zkrátka fantazii se meze nekladou. Vše vyjmenované můžete stoprocentně vidět na všech mých výrobcích.

A teď už k samotnému výtvoru. Dnes vám ukáži, co jsem si před nedávnem sama doma vyrobila a co všechno jsem k tomu potřebovala. Jedná se o malovaný květináček se svíčkou zdobený ovocem.

Potřebujete budete:

Malý květináček, floratex (koupíte v každém květinářství nebo zahradnictví), různé druhy sušeného ovoce a umělé ovoce s drátkem na zapíchnutí, hřebíček, dekorační list, svíčku a podložku k svíčce, lepící pistoli.

Nejdříve si rozmyslete a rozvrhněte si co kam chcete umístit. Já jsem si květináček nejdříve postavila na stůl a postupně na něj pokládala vše co se mi zdálo, že by se tam hodilo. Po konečném uvážení, že by to takhle nějak mohlo vypadat jsem si květináček obarvila na zelenou temperkou a nechala zaschnout. Poté jsem doprostřed vložila malou kostičku floratexu a na ní rovnou připíchla zlatý kalíšek se svíčkou, kterou jsem ale pro jistotu na spodku namazala trochou lepidla, aby se mi nehýbala. Pak už je to víceméně na vás, co si do květináčku připíchnete. Já jsem zvolila různé druhy ovoce, které jsem k floratexu připevnila drátkem a umělou dýni jsem přilepila lepidlem. Nakonec jsem ještě do prostředka přilepila dekorační list a nechala zaschnout. Máme hotovo! Líbí se Vám?







Žádné komentáře:

Okomentovat