Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

středa 21. března 2012

Devět březnových úletů - My March loves

..ovála mě jarní nálada a jediná věc o které teď momentálně dost často přemýšlím je, výletování!!!  Kytičky rozkvétají, jaro se probouzí a po té hnusné unuděné zimě je čas načerpat nové síly, užít si sluníčka a vyrazit na výlet. Od začátku března, jsem absolvovala výletů celkem 5 a to do Londýna, Wimpole estate, Bath, Stonehenge a Bristolu.  Počasí se nám téměř pokaždé vydařilo a doufám, že to tak bude i nadále.  Dodala bych ještě, že nápad na tento článek jsem získala z blogu Lucky Pucky odkaz zde .

McFlurry ...na té teď momentálně strašně moc ujíždím.
Bettie Page - moje oblíbenkyně, miluju tu její ofinu!!!
Procházky se psem, ty mě teď vážně baví.
Bez pikniku by to v březnu nešlo. 
Sice to není typická jarní vůně, ale já jí momentálně strašně zbožňuju. 
:D co by to asi mohlo být??
 The Vampire diaries ♥   


Cestování je moje ♥  .

Rozkvétající kytky, sluníčko a krásná příroda...to jsou moje aktuální baterie.

Dejte mi i Vy vědět, jaké jsou Vaše aktuální březnové úlety!! 
♥ zdroj: www.google.com






Žádné komentáře:

Okomentovat