Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

pondělí 12. března 2012

Moje Lush produkty - My Lush products


Přeji krásný středeční večer,

dnes jsem se rozhodla udělat recenzi na pár výrobků od značky Lush, která vyrábí čerstvé produkty ruční výroby. Tato kosmetika je přírodní a výrobky nejsou testovány na zvířatech. Na Lush kosmetice opravdu ulítávám, jejich výrobky krásně voní, šampony jsou bez silikonů a dá se říct, že každý z nich je originál. Já jsem si od Lushe koupila ,,Čokoládovou masku na obličej ,,Cupcake'' pro mladistvou pleť [cca 270 Kč 55ml] . Nejdříve jsem ji vyzkoušela přímo v kamenném obchodě a to tak, že jsem si trošku nanesla na ruku a rozetřela, sice jsem žádný extra viditelný výsledek nezpozorovala, ale okamžitě jsem se zamilovala do lahodné čokoládové vůně a i samotná konzistence masky mě velice překvapila. Nakonec jsem neodolala a tento čokoládový poklad jsem si okamžitě koupila. Doma jsem masku hned vyzkoušela a musím říct, že je opravdu výborná. Nejen že krásně voní, ale celkově i pleť jsem po ní měla opravdu krásnou. Masku jsem nanesla na obličej a dekolt večer před spaním a to na 10 minut a po té jsem ji pomocí ubrousku smyla. Druhý den ráno po probuzení, jsem zaznamenala, že mám pleť svěžejší a bez přebytečného mazu, navíc se mi stáhly i nějaké malé pupínky. Tento výrobek určitě doporučuji, hlavně pro problematickou a mastnou pleť.Masku jsem zakoupila v  Anglii, ale Lush výrobky se dají koupit i v Praze. [ http://www.lushcz.cz/] .

I think everybody knows ,,Lush " in England. It´s fresh handmade cosmetics which is not tested on animals. It has very nice smelt and it´s just amazing!! I´ve bought some of the products and I would like to tell you how I use them and if I am satisfied with them. So lets start with face  mask ,,Cupcake" - chocolate heaven for oily and teenage skin. I love this mask! I have used it twice before I went to bed and when I woke - up in the morning I was very suprised because I didn´t expect so good result. My skin was almost without spots and the mask has helped me to reduce skin oil. What you must to do is to apply to clean skin, avoiding the eye area. Leave for five to ten minutes, then rinse away with warm water. I can recomend this product for people who have oily and problematic skin. The mask costs £5,75/75g



Další produkt, který jsem vyzkoušela je tzv. Šampuk, což je šampon na vlasy v podobě puku. Musím říct, že je naprosto báječný. Já jsem si koupila shampook na mastné vlasy a také to byl jediný, který mi voněl. To musím tedy dodat, že některé vůně jsou opravdu zvláštní, ale buď si zvyknete a nebo si holt musíte vybrat nějaký jiný. Můj shampook se jmenuje  ,,Jumping Jiniper'' [cca 225 Kc/ks], má krásnou levandulovou vůni a jeho použití je velice originální. Používá se tak, že si namočíte vlasy a shampookem si jemně třete vlasy, okamžitě se začne tvořit spousta pěny, kterou si pak vlasy krásně umyjete. Vůně shampooku je cítit velice dlouho, sice nemůžu říct, že je to nějaká silná vůně, ale určitě na vlasech zanechá příjemný vánek :-) . Já jsem si k němu pořídila i krabičku a myslím si, že se perfektně hodí do každé kabelky a to zejména, když se chystáte na nějakou dovolenou a nechcete si sebou brát těžké a velké lahve s šamponem. Další výhodou je to, že Shampook vydrží velice dlouhou dobu. Na stránkách Lushe je napsáno, že vydá na 3 lahve 250 ml tekutého šamponu, což je zkrátka velice výhodné.

Next product is shampoo ,,Jumping Jiniper" - it´s for oily hair. It has smell of Rosemary and Levander and I love it. This product is also very good to take it when you want to travel because it´s very small and you can put it to you small bag without problems. I also bought special cover for it which is so awesome! After I wash my hair with my shampoo the next day I can see that it´s very shiny. What you only need to do is that you put some water on your hair and then use your shampoo and rub your hair with it. Shampoo makes a lot of foam so you can clean your hair very well. After that you must wash your hair with water and that´s it! £5.00/55g




Lak na nehty - Jazz nail Laquer, odstín 53 Silver Banana, zakoupeno v Bellazi 

Doufám, že se vám recenze líbí a že i vy mi napíšete co si o těchto produktech myslíte a jestli jste třeba i nějaký vyzkoušeli. Musím se přiznat, že jsem si koupila další dva produkty a to pleťovou vodu Tea tree water a přírodní barvu na vlasy Henna. Budu se těšit na Vaše komentáře!!






www.lushcz.cz




I hope that you will like my review and let me know if you like those products and if you tried some of them. I bought another two product - tea tree water and natural color for my hair and I will do a review later. I am looking forward to your coments !!

1 komentář:

  1. Hi follow me from this link. Specialy, I give you Business Invitation. You can click form this link http://makingbusinessonline.blogspot.com/2012/03/financial-opportunity-for-anyone-and.html

    OdpovědětVymazat