Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

sobota 10. listopadu 2012

Nový lak od S-he

Krásný podvečer všem,

včera jsem si udělala radost a koupila si pár laků na nehty, stíny na oči a nějaké oblečení. Měla jsem tak trošku slabou chvilku a protože jsem si už dlouho nic nekoupila, tak jsem se rozhodla, že si udělám alespoň trošku radost.

Lak na nehty, který Vám dneska ukážu je od značky S-he, odstín 325. Je to krásná světle hnědá barva, kterou jsem si chtěla už moc dlouho pořídit. Lak jsem zakoupila v DM drogérii a stál mě 60 Kč. K němu jsem si koupila ještě takový vínově-fialový od S-he, tmavě zelený se třpytkami od Essence a vínový od Miss sporty, na ty pak udělám recenzi později. Musím přiznat, že od značky S-he ještě žádný výrobek nevlastním a tak už se moc těším na to, až jej vyzkouším.



S-he 325



Žádné komentáře:

Okomentovat