Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

sobota 17. března 2012

Green nail polish - Zelený lak na nehty

Dnes se v Anglii a mnoha jiných zemích slaví svátek svatého Patrika a já mám tento rok výjimečnou příležitost tento svátek oslavit v nějaké z proslavených irských hospůdek. Symbolem tohoto svátku je zelený trojlístek a spousta lidí si v tento den obléká různé zelené variace oblečení, klobouků, šátků atd. Já jsem se rozhodla dodat jiskru svým nehtíkům a nalakovala jsem si je zeleným lakem, který jsem zakoupila v prodejně Bellazi. Odstín 61 Brick - acrylic lacquer (11 ml) .

Celebration of St. Patrick´s day is very popular in England so I decided to do something very crazy with my style and I polished my nails with this amazing colour. I bought it in Czech republic (Bellazi) but you can use any other. I saw the same colour in Primark. So I hope you like my green style and let´s go to celebrate Saint Patrick´s day!!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat