Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

sobota 17. března 2012

Victoria´s secret bikini - Moje nové plavečky

áááá tak už konečně dorazily!!!  úplně je zbožňuju... Victoria´s secret plavky z Ameriky. Dohromady mě stály 100 liber, což je celkem dost na plavky, ale bohužel polovina té ceny bylo poštovné, ale i tak z nich mám velkou radost, i když spodek plavek je mi trošičku velký. Vymyslela jsem, jak ho provizorně upravit, takže nakonec sedí perfektně. Plavky jsem si objednala na stránce http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265748034392&c=Page&cid=1329190978475&pagename=vsdWrapper

uahh I have finally received my bikini from America. I love them so much!!! Unfortunately the size of bottom part is a little bit bigger but what I am planning to do is that I will buy some pink bows and I will undertake the ends of my bikini. I bought them on Victoria´s secret website http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265748034392&c=Page&cid=1329190978475&pagename=vsdWrapper

I paid a lot for them but unfortunately half of the prize was postage but anyway I love them!!




2 komentáře:

  1. tie sú krásne! ako si ich platila? cez PayPal? aj ja by som chcela niečo od Victorias secret objednať :)

    OdpovědětVymazat
  2. jj, platila jsem je přes PayPal, sice se to trošku prodražilo, kvůli poštovnému, ale teda musím říct, že z nich mám obrovskou radost :). Mám ještě jedny z minulé sezóny, tak sem dám určitě fotku.

    OdpovědětVymazat