Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

sobota 17. března 2012

Zdravá snídaně - Healthy breakfast

Krásné ráno,

dnes jsem dostala chuť na něco opravdu zdravého a tak jsem si udělala tuňákový salát s vajíčkem a zeleninou. Jednoduchá příprava, chutná skvěle a hlavně je to velice zdravá snídaně. Použila jsem tuňáka ve vlastní šťávě, kukuřici, mrkev, okurku, červenou papriku, vajíčko. Pomerančový džusík a zelený čaj k pití.



Good morning,

Today, I am gonna make something very healthy for me because I was eating so much chocolate yesterday. I made tuna with boiled egg and vegetable. It´s very easy to prepare and the taste is delicious. Ingredients which I used are tuna in spring water, sweet corn, egg, carrot, cucumber, pepper. For drink, I had orange juice and green tea.



4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. pravda :D teď už bych snídala něco na sladko, ale v Anglii jsem to měla nějak opačně ;)

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře, ale jak naznačila Kamča nade mnou, spíš večeře, alespoň pro mě, snídám jedině na sladko. Ale mňamka to určitě je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já mám období, kdy snídám jen sladké a období, kdy zase jenom něco slaného :)) a teď je to na slano :))

      Vymazat