Anna Victoria R

Na mém blogu najdete spoustu článků týkajících se zdravého životního stylu, Cvičení - Cestování - Různých tipů - Kosmetiky a receptů. Jednoduše vše co mě baví a naplňuje !

pondělí 12. března 2012

Oblíbená snídaně - My favorite breakfast


Přeji krásné pondělní ráno,

ááá konečně je venku zase krásně!! alespoň teda v Anglii ;-) . Ráno když jsem vstávala, tak jsem dostala strašnou chuť na mojí nejoblíbenější celkem velice zdravou snídani, a protože nerada jím sama, tak se s Vámi o ní podělím :D.

Good morning Guys,

yippee the weather is so nice in England!! I got a taste for my favorite breakfast this morning and I don´t like to eat alone so I would like to share my lovely breakfast with You!!


Nazvala bych jí ,,Jogurtovo - ovocná mňamka s cereáliemi a čajem s příměsí granátového jablka".
Ovoce si vybírám spíše podle toho, jaké zrovna máme doma, ale většinou to bývá 1 banán, 1 kiwi, 1 mandarinka nebo pomeranč a mrkev. Občas obměním mandarinku za jablko a někdy přidám i hroznové víno. Dále pak používám bílý jogurt od Activie a cereálie Alpen bez cukru. Ty Alpenky už obsahují různé druhy oříšků a sušeného ovoce, takže už do nich není potřeba nic přidávat. Navrch si dám vždycky hodně skořice a když mám mlsnou, tak si jogurt dochutím medem, jahodovým džemem nebo Grankem. Každé ráno piji různé druhy čajů. Dnes jsem si udělala zelený čaj s granátovým jablkem, většinou si ale dělám obyčejný zelený čaj. Doufám, že se Vám moje zdravá snídaně líbí a určitě mi napište do komentářů, co snídáte Vy.

I could call it ,, Yummy yogurt and fruit salad with cereals and pomegranate green tea.". :-)
I choose fruit which we have at home so normally it´s 1 banana, 1 clementine or orange, 1 kiwi and carrot. I also sometimes change orange with apple or add some grapes. Then I use white yogurt Activia and Alpen cereal with no sugar. The Alpen contains some nuts and dried fruit so I don´t need to add something extra in it. On the top of my cereals I usually put some cinnamon and when I have sweet tooth I put some extra honey, jam or chocolate to my bowl. I drink a cup of tea every morning. Usually it´s green tea.  I hope that you will like my healthy breakfast and let me know what you have for breakfast.

Žádné komentáře:

Okomentovat